Niet zoveel gebeurd - Reisverslag uit Ohakune, Nieuw Zeeland van Hanneke - WaarBenJij.nu Niet zoveel gebeurd - Reisverslag uit Ohakune, Nieuw Zeeland van Hanneke - WaarBenJij.nu

Niet zoveel gebeurd

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

20 Januari 2009 | Nieuw Zeeland, Ohakune

Hoi mensen,

Ik zit nog steeds in Ohakune. Afgelopen week is er niet zoveel gebeurd hier. Alles gaat zo'n beetje zijn gangetje, maar... ik ga proberen een paar foto's van mijn Tongariro crossing te plaatsen, dus, als het lukt veel kijkplezier.:D

Groetjes van Hanneke

  • 20 Januari 2009 - 10:11

    Renate Meijer:

    Hallo Hanneke,

    Mooie foto's, imposante natuur en dan schrijf je 'niet veel gebeurd' maar aan het randje van de krater heb je toch maar gestaan. Lijkt me een geweldige ervaring. Je ziet er trouwens goed uit! Ik kijk al weer uit naar je volgende berichten. Leuk om je zo te kunnen volgen.
    Groetjes, Renate.

  • 20 Januari 2009 - 14:37

    Peter:

    Hoi Hanneke,

    Ziet er allemaal geweldig uit hoor! Mooie foto's, prachtig landschap en zo te lezen heb je al veel meegemaakt en opgestoken!

    Hier op de boerderij is alles ok! De dieren doen het goed en hebben de kou overleeft, wij ook..

    Geniet ervan daar en fijn om te lezen dat het goed met je gaat daar!!

    Groetjes Peter
    van de Vosheuvel.

  • 20 Januari 2009 - 15:01

    T. Joke:

    Zucht....wat is het prachtig daar, Hanneke. En jij loopt daar zomaar rond!!! Volgens hoeft er ook verder niet zoveel te gebeuren als je in zo'n schitterende omgeving vertoeft! Ook jij nog veel "kijkplezier"!
    Groetjes, t.Joke

  • 20 Januari 2009 - 15:09

    Sussie:

    Heej sussie,

    niet bijster veel info... begint te wennen he, weg zijn??
    Maar de foto's zijn geweldig!! Wat een land!

  • 20 Januari 2009 - 19:40

    Carla:

    Prachtig. Ik denk dat wij ook maar moeten gaan sparen voor een reisje naar dat schitterende land. Veel plezier maar weer !!
    t.Carla

  • 21 Januari 2009 - 09:54

    Noortje:

    Hoi Hanneke,

    Je ziet er wel vrolijk uit voor een hobbit op weg naar Mount Doom. Nou ja, het weer is zo te zien wel een stuk beter dan toen Frodo en Sam daar rond liepen :P. Het ziet er wel cool uit hoor! Ik krijg neiging om ook naar Nieuw Zeeland te gaan ;).

    Liefs, Noortje

  • 21 Januari 2009 - 18:57

    Joke VM:

    Imposant en overweldigend om te zien waar jij vertoeft. Een wereldplek! Geniet ervan Joke

  • 25 Januari 2009 - 11:43

    Oma :

    Hallo Hanneke, wat een mooie foto's. Ja, ik weet het, Nieuw Zeeland is een geweldig mooi land.
    Je geniet er gelukkig volkomen van. Houden zo!!
    Groetjes, knuffel xxxOma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanneke

Voor tien maanden ga ik lekker in Nieuw Zeeland rondreizen. Voor wie het nog niet weet, Aotearoa is de Maori naam voor Nieuw Zeeland. Het betekent 'lange witte wolk'.

Actief sinds 21 Aug. 2008
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 18015

Voorgaande reizen:

23 September 2014 - 13 Februari 2015

Onderzoekstage

03 September 2008 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: