Nog maar drie maanden te gaan (snif) - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Hanneke - WaarBenJij.nu Nog maar drie maanden te gaan (snif) - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Hanneke - WaarBenJij.nu

Nog maar drie maanden te gaan (snif)

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

28 Maart 2009 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Hoi mensen,

Ik heb weer niet zoveel van me laten horen, maar er gebeurde dan ook niet zoveel. Vooral zitten wieden eigenlijk. Gelukkig heb ik wel een boel lol gemaakt met de Amerikaanse WWOOFer hier. Vandaag ben ik weer naar Dunedin gegaan, en ik ga twee nachtjes blijven. Ik heb namelijk een nieuw adres in het plaatsje Balclutha, bij een paardenfokkerij. Daar ga ik dan maandag heen.
Hier zijn momenteel de oogstfestiviteiten aan de gang, compleet gebeuren. Vanavond ga ik misschien naar het theater ofzo.
Voor morgen heb ik een tour naar Larnach Castle geboekt, maar daarover volgende keer natuurlijk meer.
In ieder geval gaat alles goed en heb ik voor komende maanden heel erg veel op het programma staan. Wat allemaal? Voor jou een vraag, voor mij een weet:P. Maar ik zal het natuurlijk allemaal uitgebreid vertellen als ik het heb beleefd.

Groetjes van Hanneke

• 28 Maart 2009 - 08:45

Jorrit:

Leuk dat je allemaal leuke dingen gaat doen.
    We willen graag een uitgebreid verslag!!!!!

groetjes Jorrit.

• 31 Maart 2009 - 00:19

Wiebe:

He Hanneke!

Toch nog gelezen!!
    Leuk, een druk progamma. Klinkt heel goed. Maak er nog 3 mooie maanden van.

• 31 Maart 2009 - 15:13

T. Joke:

Hm, het wordt nog saai bij jou! Nee hoor, grapje. Ik ben benieuwd naar de komende belevenissen.
    xxx t.joke